Reklama

Reklama

Reklama

Oto 7 typów kandydatów, których zatrudnienie jest największym wyzwaniem

1 listopada 2017, 10:33
Z osobami, które są drogie, często wiąże się również kwestia długiego zakazu konkurencji. Próbując wyciągnąć, więc np. dyrektora finansowego z konkurencyjnej firmy, trzeba mieć na względzie długi okres wypowiedzenia i zakaz konkurencji. To oznacza, że taką osobę będzie trzeba monitorować do momentu podpisania umowy. Niezwykle niekorzystnym finałem z puntu widzenia firmy byłoby długie oczekiwanie na pracownika, który po kilku miesiącach nie podjąłby jednak u nas pracy.
Z osobami, które są drogie, często wiąże się również kwestia długiego zakazu konkurencji. Próbując wyciągnąć, więc np. dyrektora finansowego z konkurencyjnej firmy, trzeba mieć na względzie długi okres wypowiedzenia i zakaz konkurencji. To oznacza, że taką osobę będzie trzeba monitorować do momentu podpisania umowy. Niezwykle niekorzystnym finałem z puntu widzenia firmy byłoby długie oczekiwanie na pracownika, który po kilku miesiącach nie podjąłby jednak u nas pracy. / ShutterStock
Nie ma jednej definicji trudnego kandydata, jest jednak kilka typów, które na to miano zasługują. Największym wyzwaniem jest ten, którego szefostwo, mimo wysokich kosztów zatrudnienia i niełatwego charakteru, chce pozyskać.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak