Kot jako członek rodziny

Kot jest zazwyczaj nie tylko zwierzęciem domowym, ale stałym członkiem rodziny. Wskazują na to wyniki ankiety przeprowadzonej przez instytut badania opinii YouGov na zlecenie firmy VistaPrint: ponad połowa (51 procent) właścicieli kotów podarowała już swojemu pupilowi lub pupilom prezent urodzinowy lub świąteczny, napisał portal dziennika "Sueddeutsche Zeitung".

Kobiety są w tym względzie bardziej uczuciowe niż mężczyźni; 57 procent kobiet i 45 procent mężczyzn podarowało już swojemu kotu prezent urodzinowy.

Konta kotów w mediach społecznościowych

Reklama

14 procent kotów domowych ma nawet własne konto w mediach społecznościowych. Te z kolei częściej tworzą mężczyźni niż kobiety. 18 procent ankietowanych mężczyzn - właścicieli kotów stwierdziło, że ich kot ma konto w mediach społecznościowych, w porównaniu z 11 procentami ankietowanych kobiet. Większość właścicieli kotów obecnych w mediach społecznościowych jest w wieku od 35 do 44 lat.(PAP)