Jeszcze w tym tygodniu w sklepach w Państwie Środka ma się pojawić LePad, na świecie urządzenie zadebiutuje w czerwcu.
– To nasz pierwszy tak ambitny produkt. Jesteśmy z niego ogromnie dumni, bo samodzielnie go zaprojektowaliśmy – powiedział rzecznik firmy Jay Chen. LePad ma system operacyjny Android, ekran o przekątnej 10,1 cala, może się połączyć z internetem dzięki WiFi lub 3G. W Chinach wersja z 16 GB pamięci, czyli najsłabiej wyposażona, kosztuje 3,499 tys. juanów (533 dol.).
Lenovo to kolejny producent, który próbuje stanąć do rywalizacji z Apple’em. Na razie nikomu się nie udało, nawet koreańskiemu Samsungowi: firma Steve’a Jobsa sprzedała już ponad 15 mln iPadów.
Reklama
oprac. pc
ikona lupy />
Chiński tablet LePad od Lenovo (2). / Bloomberg / Andrew Harrer