Ikona stylu wciąż zachwyca. Marilyn Monroe została właśnie twarzą kampanii Max Factor.

Mimo, że nie żyje od ponad pół wieku nadal jest ikoną dla kobiet z całego świata. Dlatego Marilyn Monroe została właśnie twarzą kampanii reklamowej marki Max Factor. Jej tematem jest przemiana skromnej Normy Jeane Mortenson w seksbombę i wielką gwiazdę, jaką stała się pod pseudonimem Marilyn Monroe. Producent podkreśla rolę makijażu w tej metamorfozie.

Przedstawiciele firmy wyjaśniają, że czerwone usta i oczy podkreślone mocną kreską, tak charakterystyczne dla Marilyn Monroe, stały się sztandarowym stylem w latach 40. i wciąż pozostają modne.

Wcześniej twarzami marki były m.in. Gwyneth Paltrow i Gisele Bundchen. Kampania z "udziałem" Marilyn rozpoczyna się jutro w telewizji, w prasie i w internecie.
Prawa do wizerunku Monroe należą do Authentic Brands Group, spółki która pomogła Monroe stworzyć sieć salonów kosmetycznych, a także linię odzieży dla nastoletnich dziewcząt.

W ubiegłym roku Marilyn Monroe znalazła się na 6. miejscu listy najlepiej zarabiających nieżyjących gwiazd magazynu "Forbes". Wyliczono, że co roku zarabia 11 milionów funtów.

Reklama

Aktorka była żoną gwiazdy baseballu Joe DiMaggio i dramaturga Arthura Millera. Głośna była sprawa jej romansu z prezydentem Johnem Kennedym i jego bratem Robertem. Jednak jej ostatnie lata były naznaczone chorobą i osobistą traumą. Zmarła w 1962 roku w wieku 36 lat. Oficjalną przyczyną śmierci było przedawkowanie barbituranów. Nigdy nie udowodniono, czy było to samobójstwo czy wypadek.