Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

W twojej pracy panuje chaos? 7 sposobów na usprawnienie komunikacji w firmie

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
ShutterStock
Czy wiecie co chcę zakomunikować? Jak rozumiecie to co zakomunikowałem? Jak możemy wspólnie usprawnić naszą komunikację? Jeżeli firma próbuje znaleźć odpowiedź na te trzy pytania, to rzeczywiście dba o środowisko pracy i atmosferę panującą wśród pracowników. Dobra komunikacja stanowi serce każdego dobrze prosperującego biznesu. Potwierdzają to badania, wg których najszybciej awansują pracownicy, którzy najlepiej komunikują się z zespołem.
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze (3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Lean Action Plan
    2015-10-14 20:31
    Bardzo dobre przykłady, a szczególnie WSPÓLNE zmienianie firmy na lepsze. Choć w tym przypadku zawsze może przydać się pomoc konsultantów np. takich jak my w zakresie optymalizacji procesów produkcji i Lean Management. Zapraszamy www.leanactionplan.pl
    1
    zgłoś
  • janek
    2017-07-03 08:21
    Korzystałem z inducoconsulting.pl, oni specjalizują się w balaganach
    2
    zgłoś
  • vera
    2018-03-30 13:36
    Moim zdaniem komuniakacja w firmie jest najważniejszym elementem. ________________________________ https://focustelecom.pl/blog/telefon-voip-w-firmie/
    1
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej