Oglądalność kanału w grupie docelowej (16-49 lat) spadła w tym okresie do 14,9 proc. z 16,4 proc. W peak time (18:00 - 23:00) stacja miała 15 proc. udział wobec 18,3 proc. rok wcześniej.

Oglądalność Polsatu spadła w tym miesiącu do 11,8 proc. z 13,5 proc. rok wcześniej, TVP1 do 13,1 proc. z 14,1 proc. rok wcześniej, a TVP 2 do 10,6 proc. z 12,0 proc. rok wcześniej. W peak time Polsat, TVP1 i TVP2 miały odpowiednio 13,7 proc. (14,2 proc. rok wcześniej), 14,5 proc. (wobec 15,7 proc.), 14,3 proc. (wobec 15,3 proc. rok wcześniej).

Udział Polsatu w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadł do 12,5 proc. z 15,3 proc. rok wcześniej, TVP1 spadł do 9,2 proc. z 10,4 proc. rok wcześniej, a TVP2 do 9,2 proc. z 10,2 proc. rok wcześniej. W peak time Polsat, TVP1, TVP2 miały odpowiednio 14,9 proc. (wobec 16,3 proc.), 10,9 proc. (wobec 12,7 proc.), 12 proc. (wobec 12,6 proc.).

>>> Czytaj też: Internet zabija książki i gazety, teraz ofiarą sieci padną telewizja i kino

Reklama