W dniu wydania rekomendacji za akcję płacono 12 zł.

TVN jest top-pick'iem: wysoka jakość programowa TVN oraz wysoki wskaźnik power ratio (czyli stosunek udziału w rynku reklamy do udziału w oglądalności) na poziomie 1,5-1,6x powinny sprawić, że w pierwszym etapie ożywienia na rynku reklamowym to właśnie TVN stanie się dla reklamodawców kanałem pierwszego wyboru, co pozytywnie odbije się na wynikach finansowych spółki. Szeroko zakrojony program cięcia kosztów powinien dodatkowo wzmocnić już solidną dźwignię operacyjną. „Szacujemy, że dodatkowe oszczędności – na poziomie około 200 milionów zł - może przynieść potencjalna restrukturyzacja długu" – ocenił analityk BESI Konrad Księżopolski.

Analitycy BESI prognozują, że TVN wypracuje w 2013 roku 1,56 mld zł przychodów, 499 mln zł EBITDA, skorygowany zysk netto na poziomie 128 mln zł.