W dniu wydania rekomendacji za akcję płacono 8,25 zł.

„Chociaż 50% przychodów Agory pochodzi z rynku reklamy, to jednak 20% pochodzi z segmentu prasy, który – zdaniem analityka BESI Konrada Księżopolskiego – dalej pozostanie w trendzie spadkowym, ponieważ migracja od mediów drukowanych to sprawa strukturalna wynikająca ze zmiany przyzwyczajeń, a nie cykliczna" – czytamy w raporcie.

Dywersyfikacja i zwiększenie ekspozycji z segmentu kinowego powinno ograniczyć erozję EBITDA. Księżopolski uważa, że Agora powinna skorzystać na nadchodzących wyborach z uwagi na silny udział w rynku reklamy zewnętrznej.

Analitycy BESI prognozują, że Agora wypracuje w 2013 roku 1,07 mld zł przychodów, 108 mln zł EBITDA, skorygowany zysk netto na poziomie 2,7 mln zł.

Reklama