Reklama

Reklama

Reklama

Jak radzić sobie z pokoleniem Y? Oto 8 wskazówek dla pracodawców

19 listopada 2012, 04:30
Wejście na rynek pokolenia Y (zwanego często również „pokoleniem klapek i iPodów”), czyli młodych urodzonych w latach 1980 - 1995, wymaga od pracodawców zmiany sposobów zarządzania. Specjaliści podkreślają jednak, że obłaskawienie „pokolenia korporacji” się opłaca i otwiera przed firmami wyjątkowe możliwości. Prezentujemy 8 rekomendacji dla pracodawców opracowanych na podstawie ogólnopolskiego badania „Pokolenie Korporacji” przeprowadzonego przez Magazyn Exclusive Info.
Wejście na rynek pokolenia Y (zwanego często również „pokoleniem klapek i iPodów”), czyli młodych urodzonych w latach 1980 - 1995, wymaga od pracodawców zmiany sposobów zarządzania. Specjaliści podkreślają jednak, że obłaskawienie „pokolenia korporacji” się opłaca i otwiera przed firmami wyjątkowe możliwości. Prezentujemy 8 rekomendacji dla pracodawców opracowanych na podstawie ogólnopolskiego badania „Pokolenie Korporacji” przeprowadzonego przez Magazyn Exclusive Info. / ShutterStock
Są pewni siebie, dobrze wykształceni, chcą rozwijać się zawodowo i zmieniają miejsca pracy jak rękawiczki. Generacja Y to nie lada wyzwanie dla pracodawców. Jak sobie z nią radzić? Oto rekomendacje opracowane przez Magazyn Exclusive Info.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak