"11 bit studios zwiększa aktywność na rynkach azjatyckich. Spółka rozpoczęła współpracę operacyjną z Tencent Holdings Limited, który zarządza największą siecią społecznościową i największą internetową platformą dystrybuującą gry w postaci cyfrowej w Chinach. Dzięki temu gra 'This War of Mine', w chińskiej wersji językowej, jest już dostępna dla posiadaczy konsoli Tencent Games Platform (TGP)" - czytamy w komunikacie.

"Liczymy, że Tencent, który jest absolutnym liderem na chińskim rynku gier komputerowych, pomoże nam w dotarciu z naszą grą do rzesz nowych klientów z tego regionu świata" - powiedział prezes Grzegorz Miechowski, cytoway w komunikacie.

Gra "This War of Mine" na chińskim rynku jest sprzedawana po 68 RMB (CNY – juanów) za sztukę, czyli po ok. 41 zł.

"Chiny, według prognoz, wyprzedzą w tym roku Stany Zjednoczone i staną się największym rynkiem gier komputerowych na świecie. Stąd, chcąc odnieść sukces na skalę globalną, trzeba być obecnym na tamtejszym rynku" - stwierdził Miechowski.

Przypomniał, że 11 bit studios na początku bieżącego roku wypuściło na rynek chińskojęzyczną wersję "TWoM", która spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem klientów.

"Przez pewien czas po premierze 'TWoM' był najpopularniejszą płatną grą w wersji na sprzęt Apple w Chinach" - zauważył prezes 11 bit studios.

"Sprzedaż 'TWoM' na dalekowschodnim rynku nadal utrzymuje się na satysfakcjonującym poziomie. Po trzech kwartałach 2016 roku Chiny były drugim, jeśli chodzi o wielkość generowanych przychodów, rynkiem dla 11 bit studios. Kolejne kwartały również zapowiadają się obiecująco" - wskazano w komunikacie.

"Chcemy dalej poszerzać sieć sprzedaży w Chinach. Współpraca z Tencentem wpisuje się w te zamierzenia" - podsumował prezes.

11bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.

(ISBnews)