"W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy ogromny wzrost zamówień online. Dziś klienci nie chcą czekać w domu na dostawę swoich zamówień, poza tym wielu z nich nie może z różnych względów odbierać swoich zakupów w pracy, chętnie natomiast odebraliby swoje zakupy w czasie dla nich dogodnym np. podczas powrotu z pracy do domu. Partnerstwo z InPostem to idealne rozwiązanie dla naszego biznesu i naszych klientów. Dzięki serwisowi, który oferuje InPost problem nieudanej dostawy praktycznie znika, a my jesteśmy w stanie zaoferować klientom jeszcze wyższą jakość i satysfakcję z dokonywanych zakupów" - powiedziała dyrektor e-commerce Holland & Barrett International Emma Mead, cytowana w komunikacie.

Klienci Holland & Barret mogą odbierać zakupy w 1 100 Paczkomatach InPostu na terenie Wielkiej Brytanii, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnie wybranej lokalizacji.

"Sektor e-commerce rośnie niezwykle szybko, oferując sklepom prawdziwą szansę na wzrost przychodów z tego kanału. (…) Nasze partnerstwo z siecią Holland & Barret to niezwykle ważny krok w rozwoju naszego biznesu na rynku brytyjskim, ponieważ jest to pierwsza integracja z tak znaczącą marką z segmentu produktów dietetycznych, suplementów diety i produktów żywnościowych, który w Wielkiej Brytanie jest bardzo dojrzały" - podkreślił CEO InPost UK Ian Caminsky.

Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - Inpost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty Inpost. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 roku.

(ISBnews)