"Comarch ogłosił, że jego rozwiązania BSS zostały wybrane przez operatora telekomunikacyjnego ze Stanów Zjednoczonych do wsparcia uruchomienia usług VoIP w Brazylii. (…) Uruchomienie przez amerykańskiego operatora nowego produktu wspierać będzie dedykowane rozwiązanie Comarch złożone z modułów służących do bilingu, zarządzania klientem oraz budowy portali samoobsługowych dla abonentów. Produkty te są częścią Comarch BSS Suite, kompleksowej gamy wysoce konfigurowalnych systemów IT" – czytamy w komunikacie.

"Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na dostawcę rozwiązań IT w tym ciekawym projekcie. Biorąc pod uwagę, że Brazylia jest bardzo silną gospodarką i jednym z najszybciej rozwijających się rynków świata, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy wspierać uruchomienie konkurencyjnych, wysokiej jakości usług VoIP w tym kraju. Naszym portfolio rozwiązań BSS/OSS (business support systems/ operations support systems) chcemy wspierać nie tylko operatorów telekomunikacyjnych działających w Brazylii, ale także w innych krajach w regionie, by umacniać nasze międzynarodowe portfolio klientów" – powiedział Ner, cytowany w komunikacie.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych.

>>> Czytaj też: Drukarka 3D w osiedlowym markecie. Stoimy u progu kolejnej rewolucji

Reklama